Programare secretariat
Având în vedere măsurile de prevenție a infestării cu Sars-Cov-2, începând cu data de 12 octombrie 2020, accesul studenților în secretariat se face cu programare ANUNTPlatforma e-uoradea.ro
Platformele Moodle și Microsoft Teams sunt platforme gestionate de Universitatea din Oradea.
Platformele Moodle se accesează conform ghidului disponibil la adresa https://it.uoradea.ro/ro/tutoriale/office365-pentru-cadre-si-studenti/182-cum-te-autentifici-in-office365.
Userul pentru accesarea acesteia este de forma Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. iar parola Student123456 (cuvântul Student cu S mare urmat de ultimele 6 cifre din CNP).
În cazul în care ați pierdut datele de acces la această platformă trimiteți un email pe Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (pentru resetare), în care să menționați pentru ce platformă doriți resetarea parolei și numele complet.
Anunt reducere taxa
In conformitate cu procedura SEAQ privind incasarea taxelor aferente procesului de invățământ, studenții au dreptul să solicite scutiri și reduceri ale taxelor aferente - proceduracerere reducere taxa
concurs discipline din posturile vacante
Concurs discipline din posturile vacanteFacultatea de IRISPSC scoate la concurs discipline din posturile vacante prevăzute în statele de funcții ale departamentelor Anunt termen final ANUNT
Mesaj catre comunitatea academica
Mesaj către comunitatea academică a Universității din Oradea
Sănătatea studenților, a cadrelor didactice și a personalului administrativ din cadrul Universității din Oradea reprezintă principala preocupare a Conducerii Universității din Oradea în această perioadă.
Craciun din suflet de student
Craciun din suflet de student
Un grup de studenti de la Facultatea de Istorie, Relații internaționale, Științe politice și Științe ale comunicării au participat la campania „Orasul faptelor bune”, donând miercuri 18 decembrie pentru cele două surori Maya și Ingrid, din Slobozia.
Selectie AntreV
Calendarul de selectie GT III – proiect ANTREV:
Lansarea selecţiei în cadrul întâlnirilor cu sub-grupul țintă potențial: 23.10.2019
Depunerea dosarelor de candidatură: 06.11.2019 – sala Consiliu, pav. A, orele 16.00 -18.00
Verificarea eligibilităţii şi analiza dosarelor: 06.11.2019 – 13.11.2019
Validarea selecţiei: 27.11.2019
Anunţarea rezultatelor selecției - Lista finală a grupului țintă va fi înregistrată oficial de către Universitatea din Oradea/Partener şi va fi postată pe pagina web a proiectului: 28.11.2019
Selecţie şi monitorizare grup ţintă a proiectului Antreprenor pentru viitor (AntreV)
- GRUPUL ŢINTĂIII - CADRE DIDACTICE
- GRUPUL ŢINTĂ - STUDENŢI
în cadrul proiectului „ANTREPRENOR PENTRU VIITOR"