Informări COVID-19


Având în vedere:

 -  situația pandemică existentă la nivel național și local/județean, respectiv reglementările privind măsurile de prevenire și control a    infecțiilor, în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARSCoV-2;

-  Planul de măsuri pentru implementarea normelor sanitare și de protecție în Universitatea din Oradea în perioada pandemiei de COVID-I9, aprobat prin HS 09/21.09.2020.
 

 - in perioada 23.11.2020 - 06.12.2020, toate activitatile didactice, inclusiv activitățile didactice din cadrul proiectelor, se vor desfășura exclusiv online (conform deciziei atasate). Decizie 


ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR 

ÎN PERIOADA

23.11.2020-06.12.2020

PROGRAMUL CU STUDENȚII SE VA DESFĂȘURA TELEFONIC ȘI PRIN E-MAIL

TELEFON SECRETARIAT - 0259 408 167  

e-mail - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.













Scoala  Doctorală de Istorie va invită să participați la conferința susținută de prof.univ.dr.habil. Mihai-Răzvan UNGUREANU

CE ESTE UN IMPERIU ȘI ... CE NU ESTE?  AFIS

Scoala  Doctorală de Istorie va invită să participați la prezentarea volumului
 
DE LA ISTORIE LOCALĂ LA ISTORIE NATIONALĂ AFIS


Stimati colegi,
 
Școala Doctorală de Istorie vă invită să participați la conferința inaugurală susținută de prof.univ.dr. Dan Octavian Cepraga de la Universitatea din Padova, Limbă și națiune: despre formarea limbii române literare moderne. AFIS

Având în vedere măsurile de prevenție a infestării cu Sars-Cov-2, începând cu data de 12 octombrie 2020, accesul studenților în secretariat se face cu programare ANUNT

Platformele Moodle și Microsoft Teams sunt platforme gestionate de Universitatea din Oradea.

Platformele Moodle se accesează conform ghidului disponibil la adresa https://it.uoradea.ro/ro/tutoriale/office365-pentru-cadre-si-studenti/182-cum-te-autentifici-in-office365
Userul pentru accesarea acesteia este de forma Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. iar parola Student123456 (cuvântul Student cu S mare urmat de ultimele 6 cifre din CNP). 
În cazul în care ați pierdut datele de acces la această platformă trimiteți un email pe Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (pentru resetare), în care să menționați pentru ce platformă doriți resetarea parolei și numele complet.

Ghid acces Microsoft Teams - studenți

In conformitate cu procedura SEAQ privind incasarea taxelor aferente procesului de invățământ, studenții au dreptul să solicite scutiri și reduceri ale taxelor aferente - procedura
cerere reducere taxa
Concurs discipline din posturile vacante 

Facultatea de IRISPSC scoate la concurs discipline din posturile vacante prevăzute în statele de funcții ale departamentelor Anunt termen final  ANUNT

Mesaj către comunitatea academică a Universității din Oradea

 Sănătatea studenților, a cadrelor didactice și a personalului administrativ din cadrul Universității din Oradea reprezintă principala preocupare a Conducerii Universității din Oradea în această perioadă.

Platforma Moodle

Dispozitie Interna

Craciun din suflet de student

Un grup de studenti de la Facultatea de Istorie, Relații internaționale, Științe politice și Științe ale comunicării au participat la campania „Orasul faptelor bune”, donând miercuri 18 decembrie pentru cele două surori  Maya și Ingrid, din Slobozia.

Calendarul de selectie GT III – proiect ANTREV:

        Lansarea selecţiei în cadrul întâlnirilor cu sub-grupul țintă potențial: 23.10.2019

        Depunerea dosarelor de candidatură: 06.11.2019 – sala Consiliu, pav. A, orele 16.00 -18.00

        Verificarea eligibilităţii şi analiza dosarelor: 06.11.2019 – 13.11.2019

        Validarea selecţiei: 27.11.2019

        Anunţarea rezultatelor selecției - Lista finală a grupului țintă va fi înregistrată oficial de către Universitatea din Oradea/Partener şi va fi postată pe pagina web a proiectului: 28.11.2019


Selecţie şi monitorizare grup ţintă a proiectului Antreprenor pentru viitor (AntreV)


- GRUPUL ŢINTĂIII - CADRE DIDACTICE
- GRUPUL ŢINTĂ - STUDENŢI

în cadrul proiectului  „ANTREPRENOR PENTRU VIITOR"
Structura anului universitar

Structura anului universitar 2019-2020

Subcategorii

Curricula pentru anul 2019-2022


Departamentul de Istorie
Istorie - licență
Istoria vestului românesc - master

Departamentul de Relații Internaționale și Studii Europene
Relații Internaționale și Studii Europene - licență
Relații Internaționale și Studii Europene (în limba engleză) - licență
Studii de Securitate - licență
Comunicare și Relații Publice - licență
Studii Europene (în engleză) - master
Dezvoltare Regională și Comunicare Instituțională în UE - master
Evaluarea Politicilor și Programelor Publice Europene - master
Securitate Europeană - master

Departamentul de Științe Politice și Științele Comunicării
Științe Politice - licență
Jurnalism - licență
Securitate Europeană - master
Politici Publice Europene -
master