- Detalii
- Noutati
- Accesări: 196
Având în vedere:
Avand in vedere:
- Reglementările privind măsurile de prevenire și control a infecțiilor, în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARSCoV-2;
- Planul de măsuri pentru implementarea normelor sanitare și de protecție în Universitatea din Oradea în perioada pandemiei de COVID-I9, aprobat prin HS 09/21.09.2020;
- Ghidul privind instituirea de măsuri sanitare și de protecție în instituțiile de învățământ superior în perioada pandemiei de COVID-19, din 29.09.2020 (Ordin 5650-1670/2020);
În perioada 04.01.2021 – 06.01.2021activitățile didacticedin cadrul Universității din Oradea (predare, învățare și evaluare), inclusiv activitățile didactice din cadrul proiectelor, se vor desfășura exclusiv online pentru toate facultățile din cadrul Universității din Oradea.
- În perioada 07.01.2021 – 16.01.2021 activitățile didactice din cadrul Universității din Oradea (predare, învățare și evaluare), inclusiv activitățile didactice din cadrul proiectelor, se vor desfășura astfel :
a.exclusiv online pentru Facultățile de Drept, Litere, Istorie, Relații Internaționale, Științe Politice și Științele Comunicării, Științe Economice, Științe Socio-Umane, Teologie Ortodoxă ”Episcop Dr. Vasile Coman” și DPPD;
- sistem hibrid(cursuri derulate online, seminare organizate parțial online, practică, lucrări practice, laboratoare și proiecte organizate cu prezență fizică) pentru programele de studii la facultățile care nu sunt menționate la art.2.a, cu respectarea tuturor normelor de protecție.
- Facultățile de la art.2.b, în cazul în care la anumite programe de studiu nu pot asigura respectarea normelor de protecție, pot decide derularea activităților didactice conform art.2.a
(conform deciziei atasate)
Rector, prof.univ.dr.ing.habil. Constantin Bungau
până în data 16.01.2021
- Detalii
- Noutati
- Accesări: 572
Platformele Moodle și Microsoft Teams sunt platforme gestionate de Universitatea din Oradea.
Platformele Moodle se accesează conform ghidului disponibil la adresa https://it.uoradea.ro/ro/tutoriale/office365-pentru-cadre-si-studenti/182-cum-te-autentifici-in-office365.
Userul pentru accesarea acesteia este de forma Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. iar parola Student123456 (cuvântul Student cu S mare urmat de ultimele 6 cifre din CNP).
În cazul în care ați pierdut datele de acces la această platformă trimiteți un email pe Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (pentru resetare), în care să menționați pentru ce platformă doriți resetarea parolei și numele complet.
- Detalii
- Noutati
- Accesări: 273
cerere reducere taxa
- Detalii
- Noutati
- Accesări: 400
Facultatea de IRISPSC scoate la concurs discipline din posturile vacante prevăzute în statele de funcții ale departamentelor Anunt termen final ANUNT
- Detalii
- Noutati
- Accesări: 207
Mesaj către comunitatea academică a Universității din Oradea
Sănătatea studenților, a cadrelor didactice și a personalului administrativ din cadrul Universității din Oradea reprezintă principala preocupare a Conducerii Universității din Oradea în această perioadă.
- Detalii
- Noutati
- Accesări: 298
Craciun din suflet de student
Un grup de studenti de la Facultatea de Istorie, Relații internaționale, Științe politice și Științe ale comunicării au participat la campania „Orasul faptelor bune”, donând miercuri 18 decembrie pentru cele două surori Maya și Ingrid, din Slobozia.
- Detalii
- Noutati
- Accesări: 527
Calendarul de selectie GT III – proiect ANTREV:
Lansarea selecţiei în cadrul întâlnirilor cu sub-grupul țintă potențial: 23.10.2019
Depunerea dosarelor de candidatură: 06.11.2019 – sala Consiliu, pav. A, orele 16.00 -18.00
Verificarea eligibilităţii şi analiza dosarelor: 06.11.2019 – 13.11.2019
Validarea selecţiei: 27.11.2019
Anunţarea rezultatelor selecției - Lista finală a grupului țintă va fi înregistrată oficial de către Universitatea din Oradea/Partener şi va fi postată pe pagina web a proiectului: 28.11.2019
Selecţie şi monitorizare grup ţintă a proiectului Antreprenor pentru viitor (AntreV)
- GRUPUL ŢINTĂIII - CADRE DIDACTICE
- GRUPUL ŢINTĂ - STUDENŢI
în cadrul proiectului „ANTREPRENOR PENTRU VIITOR"
Subcategorii
Planuri de invatamant
Curricula pentru anul 2019-2022
Departamentul de Istorie
Istorie - licență
Istoria vestului românesc - master
Departamentul de Relații Internaționale și Studii Europene
Relații Internaționale și Studii Europene - licență
Relații Internaționale și Studii Europene (în limba engleză) - licență
Studii de Securitate - licență
Comunicare și Relații Publice - licență
Studii Europene (în engleză) - master
Dezvoltare Regională și Comunicare Instituțională în UE - master
Evaluarea Politicilor și Programelor Publice Europene - master
Securitate Europeană - master
Departamentul de Științe Politice și Științele Comunicării
Științe Politice - licență
Jurnalism - licență
Securitate Europeană - master
Politici Publice Europene - master
Pagina 1 din 2
- Start
- Prec
- 1
- 2
- Mai departe
- Sfârșit